måndag 1 oktober 2012

Ibland är man trött

Idag är jag trött. Igår var jag verkligen trött och sov hela dagen. Men idag är jag seg trött. Helst vill jag bara sova en liten stund. Det bästa med att vara sjukskriven är att jag faktiskt kan sova en stund om jag känner för det.

Helgen tröttade ut mig, men var helt awesome. I fredags var Johan och jag på bio och såg den senaste Resident Evil filmen. Den var så dålig att den fick ett underhållningsvärde av det. Så dålig som en film bara kan vara. Innan var vi och åt på en grekisk restaurang och jag åt en gryta som smakade juligt och var jättegod.

Sen kom lördagen och vi peppade till oss och var på Genesis och dansade massor till Egorythmia som spelade. Lokalen var lite för varm och golvet var blött av svett och vatten, men vi var glada ändå och dansade på.

Nu är helgen slut och det är en ny vecka. Det värsta med att vara sjukskriven är att man inte har något att göra. Inget man måste göra. Jag har gjort daily-quests i WoW och kollat på nyaste avsnittet av Big Bang Theory. Nu väntar jag på senaste avsnittet av Dexter och ligger i sängen och läser bloggar. Jag kanske ska ta mig en tupplur trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar