lördag 28 januari 2012

Obetydlig?

Jag förstår mig inte på människor. Inte det minsta. Åtminstone inte ibland.

Igår var jag på Kelly's med Oscar och Björn. Helt plötsligt ska de gå på en fest hemma hos en vän till dem. Jag skulle vidare till en klubb och träffa lite andra vänner, men de hade inte kommit dit än. Därför ber jag Oscar att vänta i tio minuter med mig så att jag slipper stå ensam och hänga i kylan. Men oj oj, det var tydligen för mycket begärt. Ynka tio minuter. Och de skulle dessutom bara på en hemmafest, men eftersom Björn är viktigare än mig så kunde Oscar inte vänta med mig en liten stund.

Sådant gör mig arg. Och ledsen. Jag åkte hem och satt i trappan upp till lägenheten och grät istället. Kände mig helt obetydlig. Det är den skönaste känslan i världen. NOT! Så tack Oscar för att du är så himla snäll. Nu är jag arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar