tisdag 13 december 2011

Zombie invasion!

Den sista december ska jag byta boende igen. Då flyttar jag till en väns vän och ett rum i Majorna. Det ska bli kul faktiskt. Jag ser fram emot det.

Därför sitter jag nu här och kollar på vad jag kan tänkas behöva för möbler. Jag kommer även där att hyra möblerat, men det finns bara en säng, garderober och ett skrivbord, men eftersom rummet är betydligt mycket större än det lilla jag bor i nu så behövs det lite mer saker. Bland annat vore det väldigt bra med en bokhylla och ett bord som jag kan ha datorn och dylikt på. IKEA någon gång i januari it is. Eller raida blocket.se efter billiga möbler och okej möbler. Sånt får tiden avgöra.

Min säng
Nu sitter jag här och hänger med en kopp kaffe och väntar på något. Jag vet inte riktigt vad faktiskt. Det känns alltid som att jag väntar på saker och ting och nästan aldrig njuter av stunden. Sånt gör mig galen. Så för att slippa det ska jag nu lägga mig i sängen och läsa The Zombie Survival Guide en stund. Bra bok är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar