torsdag 15 december 2011

Boring

Inte för att klaga egentligen, men den här dagen börjar nu bli tråkig på allvar. Det har verkligen inte hänt någonting ut över det vanliga, som ändå händer varje dag. Ni vet: man äter frukost, tittar på serier, surfar runt på das intranät och kollar facebook. Lunchen äts medan man ser det senaste avsnittet av Criminal Minds och sedan ligger man i sin säng och läser och dricker en kopp kaffe.

Inte nog med att det inte har hänt något, som jag inte klagar över, det verkar dessutom återigen vara en officiell ignorera-Erica dag. De dagarna kommer till och från. Då när mobilen är lika död som en vällagrad lutfisk. Tom. Död. Stilla. Den som vanligtvis är full av liv och inte vill sluta pipa, skaka och spela små melodier för mig.

Jag har åtminstone min nya underbara OnePiece på mig. Mysfaktorn är  hög.

Okej, så jag klagar lite. Men mest bara nu. För det är först nu jag faktiskt tycker att det har blivit tråkigt. Därför skriver jag ett inlägg om hur tråkigt jag har det innan jag tar itu med det. Jag ska dra ner till Ica och pantar lite flaskor. I brist på annat kan man åtminstone göra något vettigt, right!? Fast nu blev jag mer sugen på att rita. Hoppas den känslan stannar kvar tills jag kommer hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar