måndag 12 december 2011

Julklappsplanering

Nu gäller det. Jag måste sätta på mig tänkarmössan och försöka komma på vad jag ska ge folk. Jag är pank som en kyrkråtta just nu, men lönen kommer dagen innan julafton och då ska det bli julklappar till höger och vänster. Frågan är bara...vad ska man ge folk?

Jag har lite idéer egentligen. Sällskapsspel, kalendrar, prenumerationer och sådant. Helst vill jag ge alla en OnePiece, men sådana pengar har jag inte tyvärr.

Nej, jag får nog googla runt lite och leta upp bra och passande saker som jag kan köpa till folk då. Det är inte så många som kommer få julklappar. Det byts inte så värst mycket i min sällskapskrets men jag vet några stycken som jag tycker förtjänar en liten klapp. Dessutom blev jag riktigt sugen på att göra rim i år. Tack Oscar för att du peppade upp mitt rimmande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar