måndag 12 december 2011

Underbara helg och läkarbesök

Nu sitter jag åter igen på bussen på väg till Borås. Lyssnar på Ananda Shake och är törstig som få. Jag ska till farbror doktorn och försöka få till en sjukskrivning. Det funkar inte att arbeta på Manpower den här månaden. Jag klarar inte att inte veta vad jag kommer att arbeta med innan det är dags och att det dessutom kan vara vad som helst gör inte saken lättare. Dessutom hoppas jag på att få ett nytt recept på Zolpidem så att jag kan sova ordentligt en stund till. Det vore trevligt med en hel natts sömn igen. Det har inte blivit mer än fem timmar i sträck på det sista. Eller jo, i och för sig. I söndags morse sov jag mellan åtta och halv tre, men då var jag som en klubbad säl för jag hade dansat hela natten.

Jag hade en sjukt bra helg åtminstone. Magisk. Dans. Vänner. Bra musik. Mer dans. Som sagt. Magisk.

Väntar på Angelica på toan på Jazzhuset.
Jag och Angelica var och såg Aladdin på the Zone på Jazzhuset. Sen drog vi iväg på efterfesten till Genesis och dansade ännu mer. Kom inte hem förrän vid halv åtta på morgonen på söndagen. Det är så livet ska vara. Underbart. Samtidigt vet jag att det inte är så det ska vara. Det är ganska tragiskt på ett sätt. Just nu orkar jag bara inte bry mig speciellt mycket om det, för det är det som känns bra. Jag vill bara att saker ska kännas bra för en stund.
Aladdin på the Zone
Genesis efterfesten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar