söndag 11 december 2011

Jag har tråkigt

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Hjärndöd, om det nu kan räknas som humör. Annars skulle jag säga. Nollställd.
Favoritgodis: Jordnötsrutor.
Är det nåt du absolut inte äter: Leverbiff är ingen hit. 
Kläder just nu: Min mörkblå gigantiska mysiga OnePiece.
Musik just nu: Jean Michel Jarre och random trance av olika slag. 
Vad sa du senast: Va?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet, om det räknas som epok. 
Sommarplaner: Semestra med pappa i hans stuga utanför Falun.
Fisk eller badkruka: Med åldern kommer grava badkruketendenser.
Saft eller alkohol: Alkohol.
Hur många kuddar sover du med: 5 just nu.
Favoritväder: Det beror helt på mitt humör. 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En riktigt bra musikspelare som går på solenergi, en riktigt bra skiva eller låtlista och någon att umgås med. 
Spelar du nåt instrument: Tyvärr inte.
Morgon- eller nattmänniska: Både och. Beror på humör.
Sparare eller slösare: Slösare av gigantiska mått. 
Bästa film: Howl's Moving Castle gillar jag skarpt.
Tror på liv på andra planeter: Ja, men inte på möjligheten att de ska ta sig hit.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gör jag.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, inte alls faktiskt.
Har du några homosexuella vänner: Ja, det har jag säkert. Tänker inte så mycket på det.
Tror du på mirakel: Nej, jag tvivlar starkt.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är ett val man gör. 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, när jag är på gott humör är jag för tolerant. När jag mår dåligt kan jag vara hemsk.
Ser du på kärleken som ett misstag: Det beror på vem man blir kär i.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill inte ha några barn alls.
Bio eller promenad: Promenader gillar jag nog mest. Är ganska rastlös och sen tycker jag om att prata med folk. 
Är du kittlig: Ja, på vissa ställen är jag väldigt kittlig.
Snarkar du? Inte vad jag vet. Kanske när jag håller på att bli förkyld eller är förkyld.
Stjärntecken? Kräfta.
Rädd för insekter? Ja, men inte alla. Bara de otrevliga. 
Äckligaste insekten: Harkrank.
Största svaghet: Förvirrad.
Det här är jag bra på: Lyssna på andra och göra dumma saker.
Bästa bok? Svårt alltså. Jag gillar Dean Koontz böcker. De är spännande, men har ingen direkt favorit. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 Osynlighet.
Vad vill du jobba som? Skolkurator tror jag.
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Olika. Ibland pizza och ibland hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har tatueringar och piercingar redan. Det kommer säkert mer.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Föredrar välstädat...eller åtminstone undanplockat. 
Gungar du på stolen? Ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Inte alls.
Saltar du på maten? Beror på vad det är för mat och om den behöver salt.
Gillar du att sjunga? Sjunger hellre än bra.
Anser du att du är stark? Nej, egentligen inte. Uthållig kanske, men inte stark.
Brukar du sola? Nej, jag är för rastlös.
Vad gör du om du får hicka? Hickar.
Röker du? Nej.
Snusar du? Japp.
Använder du knark? Det har hänt.
Kaffe, te eller inget? Kaffe!
Har du en besatthet? Ja, det finns alltid något jag är besatt av men det ändras hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar