torsdag 6 oktober 2011

Ett försök till liv

Regnet öser ner utanför. Jag har slut på mjölk. Ångesten står mig högt upp i halsen. Jag får inte ge upp. Idag är jag hemma från mitt jobb för jag mår så dåligt. Det vill sig inte. Så här kommer en lista på saker jag planerar att göra idag.

  • Handla: mjölk, spenat, keso, skinka, tändstickor, energidryck, te, snabbkaffe
  • Titta efter en symaskin på blocket
  • Skriva på 'Hobbiten' (till min kurs)
  • Dammsuga lägenheten
  • Äta Gratinerad fisk med spelat och keso (recept i Billiga Veckan)
  • Åka till biblioteket och låna böcker till kursen
  • Kolla på externa hårddiskar

Nu får vi se hur det går. För tillfället sitter jag och väntar på att ICA ska öppna så att jag kan handla. Det är en början. Medan jag väntar ska jag se om det finns någon symaskin på blocket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar