torsdag 1 september 2011

Trött tjej är trött

Då sitter man här då. I sitt nya boende vid Olskrokstorget. Vid ett fint litet skrivbord. Jag hyr möblerat för alla mina saker är kvar i Gävle. Det känns skönt på något sätt att kunna stuva in alla sina tillhörigheter i en liten trång bil och sen bara åka. Inte för att jag vill åka härifrån just nu, men om det skulle bli så någon gång, ja då kan jag göra det. Sakerna i Gävle håller på att säljas av så att jag inte har dem att tänka på där borta. Man kan ju kalla det en liten extra bonus att eventuellt få ihop någon krona eller så också. Speciellt den här månaden. Det är rätt knaper kan man säga.

Jag är så hiskligt trött att jag håller på att somna sittandes vid datorn, precis här och nu. Ska ta mitt pick och pack och åka över till Max. Han sitter fortfarande på jobbet. Jag är lite orolig över det, men ska inte kommentera. Man ska tydligen inte vara så orolig och han har ju klarat sig hittills så det är väl bara att bita igen och hoppas på det bästa. Som med de flesta andra saker med andra ord.

Usch nej. Nu är det 'Over and out' här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar