onsdag 8 juni 2011

Weekend blog

Jag borde ändra namn på min blogg till något i stil med Helgbloggen för enda gången jag skriver något är om det hänt något på helgerna och det gör det ju hela tiden i min värld. Åh, den är verkligen väldigt bra. Lätt balanserande på en skör skör tråd men ändå väldigt fin.

Det händer ju inte så mycket i mitt liv på veckorna. Jag äter, sover, jobbar, kanske träffar vänner någongång eller Max eventuellt, tvättar lite och spelar lite wow. Man kollar på någon serie eller film och lyssnar lite på musik. Inte så kul egentligen och jag har inte så mycket att säga om det. I veckorna lever jag knappt, jag bara finns. Det finns korta stunder av liv, men då är jag för upptagen med att njuta av det för att orka blogga och egentligen finns inte så mycket att säga om det.

Nej, det är på helgerna jag lever. I parker, på krogar och fester. Det är då allt fint jag minns händer. Det mesta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar