söndag 5 juni 2011

Sunday Bloody Sunday

Söndagen kom, Max skulle jobba och jag satte än en dag på mig peppen och åkte till Tias, C och A i Kungsparken.

Dagen var ganska seg och mysig och vi satt där i gräset, drack lite öl (ja, jag vet att jag dricker ganska mycket alkohol på helgerna) och pratade. Vi var ivägen en sväng och tittade på QHBT-paraden och jag hittade ett fint armband på marken som jag lootade.

O hade joinat mig för de andra åkte hem och tyckte att helgen var slut. Jag å den andra sidan orkar väldigt sällan med tristessen och rastlösheten som kommer när jag bara ligger hemma på soffan och gör ingenting. Så jag stannade. Vi gick tillbaks till parken och drack några fler öl tillsammans med R och bestämde oss allihop för att grilla i Azalea var en väldigt bra ide.

Efter soyakorv med bröd i Azalea var det Musikquiz på Kelly's och äntligen tog min ork slut och jag åkte hem och sov ordentligt. Någongång ska jag förklara mitt sovmönster så att jag minns det, men idag orkar jag inte gå djupare in på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar