onsdag 25 december 2013

God fortsättning

Vilken jul. Så mycket mat och stoj och dricka och mys. Det är helt galet. Vad kan man säga? Helt perfekt för en sån som mig som älskar julen.

I år firade jag jul med min pojkvän och hans familj. Hans systrar och deras män och barn gjorde huset fullt av glädje och liv. Riktigt mysigt. Och sen all mat. Janssons och korv och ja, allt man kan tänka sig. Ett riktigt julbord minsann, vilket var fenomenalt gott.

Finast julklapparna fick jag också. Två halsdukar, en mössa, en pyjamas och en massa sockor. Bara mjuka paket, precis som jag vill ha det. Fick dock ett hårt paket med. Den efterlängtade mumin-koppen. Så länge som jag har velat ha en sådan, det är ju helt galet, och så fick jag en igår av min Mumme. Finaste koppen.

Så med andra ord har jag haft en riktigt god jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar