torsdag 13 oktober 2011

Höstmys

Nu har hösten kommit till väst. I morse var det riktigt kallt och frosten ligger fortfarande kvar på gräset trots att solen lyser på den. Det har äntligen blivit riktig höst och ingen är gladare än jag.

Ska man köpa vita..
 
...eller bruna?
Hösten är verkligen min favorit årstid och det tänker jag fira med ett par nya tofflor. Mina gamla fårskinnstofflor har fått utstå många långa år (hela 6år) och hundar som gillar att tugga på dem. Den ena har nästan helt ramlat isär och det är nog på tiden att skaffa ett par nya. Så när jag igår var på väg till bussen såg  ett par i Kappahl skyltfönster bestämde jag mig. De ser helt otroligt mysiga ut. Så där så man verkligen bara längtar efter att få trycka ner sina frusna tår i deras varmluddighet, och dricka te iförd sin underbart mjuka och varma OnePiece.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar