måndag 10 oktober 2011

Frågor kräver svar

1. Vad är ditt mellan-namn? Katarina
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Harriet kanske, för att jag kallas det och har kommit att gilla det.
3. Är du i ett förhållande nu? Ja, med Max.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 4-5 månader nu tror jag.
5. Vem var du tillsammans med sist? Oscar.
6. Får man fråga varför det tog slut? För att jag hittade någon annan.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Är inte alla förhållanden seriösa?
8. Vem vet mest om dig? Matilda, Tias, Oskar och Max.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Det är olika. Försöker gå ut ibland, men är ofta hemma och tittar på film.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Whispers of the Heart.
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja.
12. Har du någonsin varit full? Ja.
13. Har du testat droger? Ja.
14. Röker du? Nej.
15. Snusar du? Ja.
16. Saknar du någon just nu? Jag saknar Max väldigt mycket just precis nu.
17. Hur mår du idag? Inte jättebra. Svag ångest och rastlöshet eller om man kan kalla det oro.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga än så länge.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag vet inte. Festade kanske.
20. Bästa minnet från sommaren? Första gången.
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark.
22. När var du där? I somras.
23. Är du rasist? Verkligen inte.
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja, fast lååååångt tillbaka i tiden är det väl egentligen franskt.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag är nog så svensk man kan bli tyvärr.
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Har inte tänkt på det, men dejtat/varit med flest svenskar.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Nej, inte egentligen. Lite till min läkartid på fredag, men ändå inte.
28. Sköter du skolan? Nej, det har gått utför. Ska försöka plocka upp det igen nu.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Jag gick inte i skolan då.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG.
31. Vilket ämne var det? Engelska.
32. Har du fått ig på ett prov? Absolut. Många.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Jag sjöng i ett när jag gick i gymnasiet.
34. Anser du dig vara intelligent? Ja.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Tiden med Gabriel tror jag.
36. Vilken va den värsta tiden då? Det är många tider.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Verkligen.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja.
39. Har du haft sömnproblem? Ja, de kommer till och från.
40. Hur ofta gråter du? Någon gång i veckan orkar jag inte mer.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Dricker alkohol, gör dumma saker och funderar på om det någonsin kommer ta slut.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Ingen för det mesta. Men ibland Max eller Tias.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, det vill jag inte.
44. Vilken klass går du i nu? Jag har slutat skolan.
45. Vilken skola? Pluggar distanskurs på Högskolan i Borås.
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej, inte sexuellt.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja, det har någon.
48. Är du stolt över dig själv? Det händer, men för det mesta inte.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är empatisk och smart.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är söt.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ibland, lite beroende på mitt humör.
52. Cider elller öl? Öl är godare. Cider är för sött.
53. Har du några talanger? Nej, fast jag är inte dålig alls på att rita.
54. Vet du om någon är kär i dig? Max säger att han är det.
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Kompis, tja, när vi ses är vi på väldigt vänskaplig fot.
56. Vad står det i ditt senaste sms? Att jag inte kan jobba på fredag för jag har en läkartid.
57. Hur lång är du? 162cm.
58. Hur mycket väger du? 42kg.
59. Vilken storlek har du på kläderna? X-small, 34 eller handlar på barnavdelningen.
60. Har du svarat ärligt? Ja, det har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar