torsdag 29 september 2011

Sömnsvårigheter

Av någon underlig anledning är jag nu inne i en väldigt jobbig sov-svacka. Jag går och lägger mig i hyfsad tid och somnar ganska snart men redan efter någon timme vaknar jag första gången. Sen håller det på så hela natten lång. I natt vaknade jag vid 1, 2 och 4 och går upp 5. Jag kan meddela allmänheten om att jag är fruktansvärt trött. Känner mig utdragen och tärd in i minsta fiber av min kropp.

Hissbild från i tisdags.
Idag är det dock torsdag och sen är det bara fredagen som ska kämpas igenom om det här dryga sömnproblemet fortsätter. I helgen kan jag sova mest hela tiden om jag skulle vilja. Ett annat plus med helgen som kommer är att Max är ledig vilket gör att jag kanske får umgås med honom mer. I veckorna blir det mest sena kvällar och sova ihop när man träffas tyvärr. Eller ja, vakna ihop flera gånger om natten är väl kanske ett mer korrekt uttryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar