måndag 12 september 2011

Antagen!

Kursplan - Litterära genrer
Jag hade hoppats på att det skulle komma ett mail som talade om för mig att jag hade kommit in på någon av alla de kurser jag sökt. Mot alla odds kan det kännas. Idag kom det trots allt.

Jag har kommit in på en som heter Litterära genrer. Det känns faktiskt lite skönt. Nu äntligen har jag fått någonting vettigt och verkligt att göra om dagarna. Trots att panik sköljde över mig när jag registrerade mig så känns det ganska bra.

Oron kommer alltid som ett brev på posten när jag försöker ta itu med mitt liv. Alltid samma rädsla inför att förstöra för mig själv. Att kasta bort ytterligare en chans till att lyckas för att jag ibland känner mig otillräcklig. Kanske går det bättre den här gången dock. Jag ska göra mitt bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar