torsdag 9 juni 2011

Sheit

Jag är så himla trött. Blev bara några få timmars sömn. Men det var extremt mysiga timmar med Mask. Min mask.

Bilden är från igår efter jobbet när jag stod och väntade på tåget till Borås. Jag arbetar utanför nämligen. I en liten håla som är ganska grå.

Jag förstår inte varför vissa människor finner att ignorera en, som något sort straff för saker man gör, är ett bra alternativ. Det är beyond me. Jag orkar inte gå in djupare på grejen som hänt. Men det är inget man ska behöva bestraffas för för det har inget med den bestraffande människan i fråga att göra. Jag har inte gjort något mot henne. Fy fan. Jag orkar inte va "the bigger person" längre utan igår kände jag bara FINE. Have it your way then och åkte hem till Max. Fina Mixmax. Får mig alltid att känna mig gladare och tillfreds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar