onsdag 1 juni 2011

Kass på uppdateringar

Mirai

Helgen var väldigt fin. Jag vill verkligen ha fler såna helger.
I fredags träffade jag Mask. Vi lagade god mat och tog det lugnt hemma hos honom. Det var skönt att inte upp, ut och iväg och jag sov väldigt länge på lördagen. Ända till klockan var efter halv tolv. Det är länge för mig.
På lördagen åkte vi ner på stan och köpte en morsdagspresent till Micmacs mamma. Åt sushi och drog ett varv innan vi åkte hem till Max. Kvällen spenderades på förfest hos David och sen ut på en konstig J-rock/pop-klubb som hette Mirai. Det enda som gjorde den till J överhuvudtaget var dock cosplay. Inte en enda låt från genren hördes. Det var väldigt synd tyckte jag. När de stängde vid 3 stack vi hem till Sebs på folkölsefterfest. Den höll på till långt in på söndagen som sig bör.

Mina ögon ser helt weird ut på korten för jag testade ett par cirkellinser som gör ögonen större. De var så coola så jag har beställt ett par egna. Hoppas de kommer idag!BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar