torsdag 5 maj 2011

Sensation

Mina inlägg nu kommer som jag skrev i förra handla om dels det som händer för stunden men också det som har hänt. Och då kan jag inte annat än att berätta om något av det coolaste jag någonsin har varit med om. Sensation.





Om ni inte vet vad det är så föreslår jag att ni kollar in videon här nedanför. För tro mig. Man kan egentligen inte beskriva det. Det låter inte...riktigt så enormt som det faktiskt är att uppleva det. Jag tyckte dock den här filmen visar det ganska bra.

Det är tack vare min kära vän Jackie som jag kom iväg på det här spektaklet. Hon fick en förfrågan om att vara fotograf på en förfest till Sensation genom en vän till sig och de undrade vad hon ville ha som betalning för det. Hon sa att hon ville ha resan, boende och biljett in till sig och en vän. Och jag var vännen hon valde. Hon fick allt utom en inträdes biljett till mig, men chansen var för stor för att missa och jag skaffade mig lite pengar och köpte mig en biljett. Den 16e april bar det av till Oslo där det skulle hållas i Telenor arena.

Jag orkar inte skriva allt som hände, men vi blev upphämtade på stationen och åkte Trick (norsk spårvagn) till lägenheten vi bodde i där vi åt och gjorde oss i ordning för kvällen. Klädda i vitt tog vi bussen till förfesten. Och vilken förfest det var. Det var verkligen full rulle. Alla iklädda vitt och drack som att det inte fanns något imorgon. Jag och Jackie sprang omkring och fotograferade och drack vi med. När bussen till arenan skulle gå var vi väldigt fulla och glada. Precis som det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar