tisdag 17 maj 2011

Home

"Home, let me come home
Home is wherever I'm with you"

Edward Sharpe and the Magnetic Zeros

Det är ganska skönt att ha kommit hem från jobbet nu måste jag erkänna. Trots att jag brukar hata det vanligtvis. Jag är alltid så rastlös. Men idag känns det bra. Det kan bero på huvudvärken jag fick på grund av renoveringen de håller på med. Jäkla borrmaskiner som låtit hela eftermiddagen. Inte lär det bli bättre imorgon heller.

Jag har ätit god mat som jag gjorde. Det blev Quorn med wok-grönsaker i currysås och nudlar till det. Hade på lite nötter på toppen också. Jag älskar Nutti Frutti-nötterna med torkad frukt i. Det är jättegott. Sen fick jag lite godis av Fia och till detta kollar vi på 'Kalle och chokladfabriken'. Det är till och med ganska trevligt. Jag känner mig rätt nöjd. Självklart sitter jag i min OnePiece och myser också.

Fråga inte vad jag gör med händerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar