onsdag 18 maj 2011

Good Morning

Nu sitter man här och tar det lugnt inför en ny dag av arbete. Jag tänkte skriva hårt, men det är att ta i.

Min morgon är rätt chill för det mesta. Jag går upp 5.40 för att ha ordentligt med tid att göra ingenting på. Sånt är viktigt för mig för jag avskyr verkligen att behöva skynda.
När klockan ringer...eller ja...det är ju mobilen...som spelar Inoue Joe's Closer som är ett Naruto intro för mig...då går jag upp.
Sätter på kaffe och fixar mig något att äta. Jag äter för det mesta mat redan på morgonen för vi har nästan aldrig bröd. Det är lite tråkigt men man tar vad man har.
Sen surfar jag runt lite på internet och kollar på Nyhetsmorgon till klockan blir cirka halv 7.
Det är klockan nu. Så nu ska jag byta från OnePiece till ordentliga kläder, tvätta ansiktet och sminka mig lite. Borde nog fixa frillan lite också, den ser ut som ett enda rufs.

Nu får jag ta och sätta igång här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar