söndag 24 augusti 2008

Kiki's Delivery Service

Igår var vi hos Matilda och Andreas på kräftskiva. En trevlig tillställning där alkoholen flödade och musiken dunkade. Nu är jag trött som en räv. Gick och la mig någongång efter 4 i natt och sov inge vidare. Nu har jag kollat på ytterligare en av Hayao Miyazaki's filmer som hette Kiki's Delivery Service. Den var inte lika bra som varken Spirited Away eller min favorit Howl's Moving Castle (det levande slottet, som jag faktiskt beställde från CDON idag), men ändå helt okej. Den kändes mer som en barnfilm än de andra två, men var väldigt mysig. Jag fick låna den av Andreas som hade den och ytterligare en som jag inte minns namnet på just nu. Dessutom passade jag på att låna Spirited Away.
Imorgon är det registrering till Engelska C så jag antar att det nu är dags att sova så att man orkar ta sig upp och iväg till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar