tisdag 17 juni 2008

Grönt är skönt!?

Jag har ett par höga skor för tillfället. Det är de gröna jag köpte i våras på la redoute. De är supersnygga och helt okej sköna, åtminstone ett tag. Men nu börjar jag känna att det är lite svårt med gröna skor. Just nu har jag ett par blå slitna jeans, ett svart linne och en blå cardigan (något) med små vita stjärnor på. Och till det kan man ha gröna skor? Jag måste ju använda dem om de någonsin ska bli sköna.

Där är en dålig mobilbild på hur skorna ser ut till kläderna. :P Ursäkta kladdet där upp. det är mina fingrar och där nere ser ni mina röda höst skoletter. Okej, så nu ska jag sluta snacka kläder.

Tänkte dra ner på stan en sväng idag istället, då det inte blev nåt igår. Nåt fint måste man ju nästan ha till midsommar. Tänker åtminstone unna mig en ny t-shirt.

Idag ska jag dessutom börja läsa de bifogade filer jag fått i Harry Potter-kursen. Måste försöka fastställa vad exakt jag ska skriva min uppsats om. Dessutom ska jag läsa mer på fan fictionen jag började med igår. Har väl cirka 7 kapitel kvar...Tummen upp för långa fan fictions.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar