onsdag 18 juni 2008

Fyndat hela dagen

Damn, idag har varit en lång dag. Den började med träning klockan 9 hos Alexandra. Sen hem och åt frukost. Efter det stack jag ner och mötte upp Alexandra utanför biblioteket. Vi har en liten grej på gång som vi arbetar på. Ner på stan stack vi och fikade och diskuterade fan fiction och våra planer. Tog en sväng och jag hittade ett par jyste jeans på Lindex barnavdelning för 49,50. Jepp, fynd. Sen åkte vi ut till IKEA och fyndade vidare. En massa saker blev det. Jag köpte dessutom snyggaste skorna på rean. De där fina skorna som jag vill ha fanns inte utan var slut och det skulle inte komma in nya. Så jag satsade på andra skor. Nämligen ett par väldigt snygga och höga lackskor med helsula från Wedins. Sen var vi en sväng på systemet och handlade inför ikväll. Som ni kanske förstår så är det Klubb Kobra som vi ska på. Nu sitter vi här hemma. Dylan har fått tuggben och en ny nalle (den andra gick lite sönder) och han vill leka. Så åter till hunden! Dessutom är det ju EM-spel för Sverige mot Ryssland. Oohh. Hoppas Sverige klarar det här nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar