söndag 29 juni 2008

En sån där lista igen.

ALLMÄNT...
Namn: Erica
Piercingar: Hade hål i näsan. Nu har jag bara två hål i vänster öra och 0,5 töjning i höger.
Tatueringar: Inte än.
Längd: 162.
Skostorlek: 36-37.
Hårfärg: Ljusbrunt.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja! PARIS!
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Det beror väl på vilka andra man talar om.
Vilket shampoo använder du: Jag byter ofta.
Vilken parfym använder du: Cherry Blossom från L'Occitane.
Vad är du rädd för: Spindlar och mörker.
Gillar du att tvätta: Nej. Men det måste ju göras.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jepp. Love them!

SENASTE...
Film du hyrde: Ingen aning. Det var längesedan. Vår dvd är trasig.
Film du köpte: Harry Potter och fenixorden.
Låten du lyssnade på: Nån Bright Eyes-låt.
Låten du hade på hjärnan: Hm. Vet inte riktigt.
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg det heller. :P
Personen du ringde: Gabriel.
TV program du tittade på: Gilmore Girls imorse.
Personen du tänkte på: Gabriel.

FAVORIT...
Mat: Kinesiskt.
Låt: Vet inte faktiskt.
Sak att göra: Läsa.
Sport: Ridning.
Dryck: Öl.
Kläder: Älskar klänningar, men har nästan inga.
Film: Velvet Goldmine, Amelie från Mont Martre och Ninth Gate.
Bil: Små gamla bilar.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Några gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: En gång, kanske.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Namnet Erica, eller jag?
Ärr du har på kroppen: Jag har många ärr. Jag gillar mina ärr. De berättar en historia.

SENASTE...
Bok du läste: Fällan, av Michael Connelly.
Personen du fick mail av: Forever21. Att de har mottagit min order.
Personen du fick brev av: En skola som jag beställt en bok från.
Personen du fick sms av: Gabriel.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ojoj. Det var MÅNGA år sedan.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Jag har tvättat, vart på stan och köpt ögonfransfärg, färgat ögonfransarna, gått ut med Dylan, pussat Gabriel, tittat på TV, ätit.
Var det kul: Kul? Nej.
Hur tidigt stiger du upp: Försöker stiga upp vid 8.30. Idag efter 10.
Gillar du att slåss: Vet inte.

Vad ska du göra ikväll: Kolla på EM-finalen och dricka en öl.

Är du seriös: Ja och nej.
Vad är du allergisk mot: Pencillin och pencillin-substitut.
Var har du ont: I magen.
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Nej, verkligen inte.
Favoritserie: Dexter.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Jadå.
Var du glad igår: Japp.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej.
Vad dansar du till: Bra musik.
Stockholm är: underbart på sommaren.
Göteborg är: underbart på sommaren.
Kan du sjunga: Nej.
Mer värt än guld: Kärlek, familj, vänner, hälsa.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: USA.
Ska bli skoj: Klubb Kobra på onsdag.
Ska inte bli skoj: Vet inte.
Sparar till: Tatueringar och resor.
Väntar på: En idé om vad jag ska välja som nästa ämne.
Pålägg som gäller: Ost.
Dagens dryck: Kaffe! As always.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar