lördag 29 mars 2008

Tattoo Update

Nu har jag suttit i minst en timme och tittat på olika tatueringar. Det finns många riktigt risiga där ute i världen. Tack och lov så finns det grymt många snygga också. 
Ju mer jag tittar, desto mer sugen blir jag på att göra min. Dock måste jag vänta minst en månad (och så självklart tills jag har fått en tid hos tatueraren). Ahh. Att allt ska ta sån himla tid. Dock är det både bra och värt väntan. Jag får en lååång tid att bestämma mig mer exakt för vad jag vill ha och ja, jag vill verkligen ha den...NU! Haha. Jag suger på att vänta på något. Ordspråket "Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig förlänge!" har jag skrivit om till "Den som vänter på nåt gott, väntar ALLTID förlänge!". 
Så...till tatueringen igen. En fågel. En sparv....en svala eller en fenix. Eller kanske en blandning?
(Bild hittad på internet någonstans)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar