söndag 3 februari 2008

Namn: Erica E.

Födelsedag: Mitten av juli

Hemstad: Gävle

Ögonfärg: Blågröngula...beroende på ljus och humör

Hårfärg: Cendréfärgat...

Stjärntecken: Kräftan

Skostorlek: 36-37. Ultimata är 36,5.

Är dina föräldrar skilda? De har aldrig varit gifta

Skor i dag: Stora boots. Det snöar och är kallt.

Mål för året: Börja träna och uppdatera mitt bibliotek.
Det första du tänker på när du vaknar: Upp och ut med Dylan.

Piercings: Jag har hål i öronen. Två i vänsteröra och en 0,5 töjning i höger. Hade hål i näsan som jag saknar. Var tvungen att ta ur den pågrund av serveringsjobb. Damn.

Tatueringar: Jag har planer på tatueringar...men vet inte vad än, bara vart. Ryggen.

Namn på barn: Amelie...haha...och Dorian. :P

Vad vill du bli när du blir gammal?: Glad och lycklig.

Drömjobbet: Lärare just nu. Jag vill faktiskt bli det. Det är fantastiskt intressant.

Favoritmat: Kinakäk är super.

Glass: Pistage och choklad.

Godis: Sura melonhalvor och choklad.

Låt: Come on Eileen - Dexy's midnight runners.

Helgdag: Fredagar är najs..

Årstid: På vintern - sommar, på sommaren - hösten och på hösten - vinter. Jag vill helst hoppa våren. Den är för lömsk.

Skrattade? Ofta, så troligen nyss.

Grät? Kommer inte ihåg faktiskt...det var ett tag sedan nu. Men troligen i samband med en film eller musik.

Drog ett skämt? Jag har ingen humor. :P Eller väldigt dålig...så den enda som skrattar är jag, för det mesta. Sympati med mig själv.

Sjöng en sång? Igår sjöng jag en massa, Oasis, Håkan och en massa annat.
Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Snöfall och en gammal julgran.

Lyssnar du på musik nu? Ja, Bob Dylan.

Vad har du på dig? Mjukisbyxor och hoodie i svart och rosa strumpor.

Vad är det på din musmatta? Jag har ingen mus. Har ibook.


Har du...

Blivit kallad hora? Jadå..

Ljugit om din ålder? Hell yeah. Fast mest neråt. Bussar och tåg och sånt. :)

Bråkat utan anledning? Det har jag med all säkerhet. Ibland är jag bara irriterad.


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Ja, igår senast. Drack Stowford Press och öl.

Rökt? Nej!

Shoppat? En salladsskål och hundmat. Räknas det?? Salladskålen var på kupan för en 10:-.

Skejtat? Nej. Det är ju vinter. Förövrigt skejtar jag inte.

Bakat? Jao. Kladdkaka!

Motionerat? Om man inte räknar promenaderna med Dylan. Nej.

Solat? Verkligen inte.

Haft sex? Eh..

Pussats med någon? Ja, ganska självklart.

Pratat i telefonen mera än i 60min? Jo, verkligen.

Vem..

Kan du lita på? Gabriel och Matilda.

Vet allt om dig? Antonia.

Längar du efter? Jag vill ha en hund att gå långpromenader med. En snygg kille får också gärna komma på köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar