söndag 3 februari 2008

Byte av mobil!?

Om några dagar får jag förlänga mitt abonnemang och äntligen skaffa en ny mobil! Men vilken ska man välja? Jag skulle gärna ha en med bra kamera, för de där ögonblicken då man bara inte hinner få upp sin digitalkamera. Dessutom vill jag ha 3G för att kunna kolla internet och skicka bilder till bloggen. Mobilen ska vara snygg och inte för liten (för då tappar jag bort den) och gärna väl designad.


En klar kandidat (om det inte hade varit avsaknaden av 3G) är Sony Ericssons S500i.
Den är grymt snygg och har en bra kamera. Dock tar det tid att få upp bilderna på internet. Ett klart minus.







Ett annat alternativ är Nokia N73. Den är inte lika snygg men har en bra kamera och 3G. Men den ser så tråkig och buisness ut! Varför måste den göra det?




Det finns ju en massa andra snygga och bra mobiler, men jag är fortfarande en stundent och har inte råd med vad som helst. Tyvärr. :P
Så, varför finns det ingen som är snygg med bra kamera OCH 3G, i hyffsad prisklass?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar