måndag 4 februari 2008

DEN NYA MOBILEN

Så, mina damer och herrar, låt mig presentera för er min sprillans nya Sony Ericsson T650i.

Bilden “http://www.areamobile.de/images/tests/sonyericsson/handson_T650/SE-T650-Vierseiten.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Den är otroligt snygg, har en bra kamera på 3,2 megapixlar och 3G. Alltså uppfyller den alla mina krav, och några jag inte hade. Den har nämligt utöver det ovanämnda mineralglas i displayen och för kameran vilket gör att den är tåligare mot repor. Yes box. Den ligger just nu på laddning inne i sovrummet. Som tillbehör fick man en slags dockningstation, stereohörlurar, internetkabel och en skyddsficka att ha den i. Och självklart satt ett minneskort på 256MB i den. :) Så snart den är färdigladdad ska jag leka med min nya leksak! Wiie! :D

Bilden lånad frå areamobile.de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar