tisdag 22 januari 2008

Tänk nattens istället för dagen

Dagens humör: Väldigt trött
Dagens mående: Mina läppar gör ont. Munsår på G?
Dagens borde:
Dagens frisyr: Utsläppt hår har blivit uppsatt. Mitt på huvudet.
Dagens smink: Det som borde täkas är täkt.
Dagens klädsel: Acne klänning, mysig "sportjacka".
Dagens planer: Plugga Kemi, svälja Alvedon och sova innan elva.
Dagens materiella vill ha: En miljonär som vill skämma bort mig snuskigt mycket. Eller massage, det funkar.
Dagens längtan: Jullovet, THAILAND!
Dagens fundering: Hur ska jag hinna plugga så mycket som jag borde när jag fastnar här hela tiden?
Dagens beroende: Sömn, jag sov en timme. Max. Inatt, jag är mör, MÖR.
Dagens tråkigaste: Det är måndag, på torsdag vankas det Kemiprov och nästa vecka slutprov i matte D.
Dagens tidning: Metro. Heja Elvis!
Dagens modell: Gillar H&Ms modell (namn?) för deras "julunderkläder" i år. Söt. Mycket sötare än förra årets.
Dagens låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar