onsdag 23 januari 2008

Everything Starts with Coffee!

Så...imorgon har vi första seminariet i kursen 'Samhällets och skolans värdegrund i ett demokratiskt samhälle'. Hur känns det? Jag ser fram emot att börja plugga igen. Jag gillar att vara i skolan och diskutera saker. Det känns väldigt sorgligt att det inte är engelska klassen som jag kommer att gå i. Ny klass, nya regler. Damn. Engelskan som var en sådan superb klass! Hoppas kursen är riktigt intressant iallafall. Bra lärare och bra diskutioner, tack! Vi kommer att ha en vecka praktik också, vilket jag verkligen ser fram emot! Nej, nu ska jag läsa lite lagar och konventioner till imorn.

It's thursday, you're gonna need it! vill jag att det ska stå på min kopp! :P

Bild lånade från
ZingerBug.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar