onsdag 16 januari 2008

Projekt Kökshylla

I källaren står en gammal hylla som vi fick av en av min mors vänner när hon gjorde en liten rensning hemma hos sig. Den är liten och i lackat trä. Inte speciellt fin alls faktiskt, om man får säga det om en sak man fått. :O Men nu har jag en liten grej på gång, en uppfräshning 101. Jag har stora planer för den. Det här är vad jag tänkt mig:
Steg 1. Sandpappra bort lacken.
Steg 2. Måla vit.
Steg 3. Lägga mosaik på översta hyllplanet ála colorfulish.
Steg 4. Sätta upp en list.
Steg 5. Sätta för ett skynke. Vet ännu inte vilket tyg.
Jag tänker visa bilder under processens gång. Om kameran kommer igång det vill säga. (Ska köpa uppladdningsbara batterier så fort jag får pengar nu).
Tror nog att det blir en fin liten hylla tillslut iallafall. Den ska stå i köket så att alla fula maskiner försvinner. Bort med kaffebryggare och annat jox.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar