torsdag 17 januari 2008

Brist på självdisciplin

Jag har inlämning av hemtentan imorn och jag började jätte duktigt igår. I morse vid frukosten fortsatte jag. Sen åkte jag ut till hästen och när jag kom tillbaks var all självdisciplin som bort blåst. Jag tar mig inte för att plugga! Jag har städat kylskåpet, gått långpromenad med Dylan och skurat toalettgolv och badkar. Japp. Ni hörde rätt. Och nu sitter jag här. Jag har startat Pages. Tittar lite på det jag skrivit...och sätter mig och skriver ett inlägg i bloggen om min dåliga självdisciplin. VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT TA SIG FÖR SAKER IBLAND?
Hm. Om jag skulle skylla infrån mig skulle det bli på uppgiften. Den känns...luddig...eller...ja, det är liksom svårt att förstå vad som ska göras! Bah. Nu ska jag göra en kopp starkt gott te och sen får vi se om det går bättre för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar