tisdag 15 januari 2008

No Blow

Missade Blow. Gabriel sa att den var dålig och tyckte vi skulle dricka te och äta macka istället. :/ Så det blev te och macka. Jag var ganska hungrig, så det gjorde inte så mycket. Blow kan man alltid hyra sen någongång. Det kanske inte ens är någon skada skedd!

Imorgon kommer en lista på böcker jag skulle vilja och tänker läsa! Ett av mina nyårslöften var att köpa en bok i månaden till mig själv. En bok som jag VILL läsa och inte en som jag måste läsa genom skolan! Så jag tänkte göra upp en månadsplan (som självklart kommer att gå i stöpet men det är ju alltid kul att planera!).

Nu blir det god natt för idag. Sängen nästa! Ska bli mys att krypa ner och läsa lite i den nuvarande boken, som för övrigt är väldigt vackert skriven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar