tisdag 15 januari 2008

Längtan..

Den här bilden får mig att längta till sommaren då man kan sitta ute på en bänk eller en filt på en gräsmatta och läsa. Ha med sig lite kaffe, frukt eller croissanter och bara ha det bra! Jag ser det framför mig. Dylan ligger i gräset bredvid och tittar på fåglarna och tuggar på sitt tuggben jag har tagit med...kanske till och med ett grisöra, för att slå på stort. Jag ligger med huvudet på Gabriels mage och läser en ruskigt bra och spännande bok. Han vilar med stängda ögon. Vilken idyl!






(Bild lånad från jupiterimages.com)

1 kommentar:

  1. Hej
    tack för din kuliga kommentar i Countrystyles tävling "Gissa Djuret". Jo, det är en hund... och precis som 2 pers gissat så är det ingen mops utan ett Bearded Collie (fårhund.)

    Kram från Kicki
    på Countrystyle

    SvaraRadera