tisdag 4 mars 2014

Otur

Pratade precis med min praktikplats och stannar hemma idag igen. En sån otur egentligen. Helgen innan jag ska börja praktisera så ramlar jag i en trapp och stukar foten ordentligt. Riktigt ordentligt. Så nu får jag försöka alternera att gå på den och att vila den så att den blir bra igen så fort som möjligt. Jag vill ju verkligen komma igång med min praktik.

Från förra veckans promenad i Onsala
Ser verkligen fram emot att kunna ta långpromenader med Molly igen också. Speciellt nu när det är lite vår i luften. Jag tittar ut genom fönstret här och ljuset är annorlunda. Det finns värme i det igen. Som jag längtat.

På tal om promenader med Molly så är det nu dags att halta sig ut så att hon åtminstone får göra sina behov och röra sig en liten sväng. Sen får jag väl lägga mig i soffan och vila foten en stund igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar