onsdag 12 oktober 2011

If you got the money

Gud i himmelen vad jag är dålig på att hålla i pengar. Både pengar jag har och pengar jag kommer att få. Det var nästan bättre när jag inte hade några alls. Då hade jag ingen möjlighet att spendera och det hade på något sätt sjunkit in. Nu ligger det lite annorlunda.

Jag har tittat lite på en skärm till min dator de senaste dagarna. Min söta lilla MacBook är ju bara 11" och jag har kommit att inse att det vore ju trevligare med en liiite större skärm när det ska kollas på film. Det finns många ganska bra och billiga skärmar på marknaden och jag har tänkt och tänkt och funderat, men inte beställt någon.

Sen får man ett mail ner droppandes i inkorgen om skorea och vips så har jag istället för att köpa en skärm  köpt ett par blå kängor (som kostar mer än en skärm). Vad hände där? Inte för att jag ångrar det. Då är det ju bara att skicka tillbaka dem, men ändå. Jag kan inte hålla i pengar!

Snyggare kängor får man dock leta efter
Jaja, som sagt. De är åtminstone sjukt snygga. Kommer vara väldigt fina till alla mina svarta kläder som jag insett att jag har. Det är faktiskt i princip det enda jag har. Så nu återstår bara att se om de är lika fina i verkligheten som på bild. I sure hope so.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar