tisdag 5 juli 2011

Lost time

Jag vet att jag har hoppat över två helger. Motivationsproblem. Det jag har gjort är helt enkelt festat och umgåtts med Max.

I Lördags var jag och Max med vänner på ett stamp i skogen. Det var ruskigt kul och vi åkte inte hem förrän 7 på morgonen. Bra musik, trevligt sällskap, eld och neonljus. I skogen. Lite som en dröm faktiskt. Varmt och skönt var det också. Hade shorts och linne på mig hela natten. I och för sig satt jag ganska mycket vid elden och hängde, men ändå. Trevliga tider.

Kvällen innan var det spontanfest vid Skansen Krona. Jag var där med mina vänner och vi satt och drack och hade det mysigt. Sen drog festen vidare till Azalea-dalen och jag och O följde. En ganska konstig men lustig sjuttonåring följde med oss dit. Där dansade vi lite och gick omkring i skogen och nyktrade till. Jag åkte hem till Max vid sex-tiden på morgonen och sov.

Under Lördagsdagen var Max och jag ganska sega och trötta och vi tittade på TV hemma hos hans föräldrar. De var ute med sin båt så huset var tomt. Vi lagade väldigt god mat. Det serverades blodig entrecote med crisp cuts och paprika-chili creme fraíchê. Vid åtta, nio tiden åkte vi iväg ut mot skogen för stampet.

Söndagen var väldigt seg eftersom vi gått och lagt oss sent in på morgonen och dessutom inte sov allt för länge. Vi åkte till Max föräldrar igen, mest för miljöombytet. Lite thai-mat köptes hem och vi satt och åt och tittade på dålig TV innan vi åkte hem till Max igen. På vägen stannade vi till på Ica och köpte godis och glass och sen lade vi oss i soffan och åt sötsaker och tittade på 'Nine'.

Så såg den närmaste gångna helgen ut. Jag orkar inte berätta mer i detalj. Det där var en ganska stor uppoffring som det var. Kanske att jag utökar det senare med mer detaljer. Jag har några bilder också. Några från Azalea och några från stampet. Man får se om de kommer upp eller inte. Jag är verkligen inte pepp just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar