torsdag 23 juni 2011

Svar på tal

1. FEM ORD SOM BESKRIVER DIG.
- Rastlös, gosig, pepp, påhittig och förvirrad.
2. VILKET ÄR DITT DRÖMJOBB?
- När jag var yngre och inte rädd för döden ville jag helst av allt bli pilot. Ju äldre jag blir desto räddare blir jag. Nu skulle jag helst vilja göra något intressant där jag får tänka mycket och vara praktiskt aktiv och samtidigt ha möjlighet till att ha en hund. Det är många kriterier. Jag undrar om det finns ett sådant jobb.
3. NÄR DU FÅR 10 MINUTER ÖVER, VAD HÄNDER?
- Jag lyssnar på musik och dansar lite till den, eller så stoppar jag in en snus. Tänker lite på något. Jag har massor av tid till dessa saker.
4. VEM INSPIRERAR DIG MEST JUST NU?
- Jag blir inte inspirerad av folk så där jätte ofta. Jag vet ärligt talat inte. Det skulle vara bra med lite inspiration just nu för jag behöver komma igång med saker och ting.
5. BÄSTA SOMMARMATEN?
- Bästa sommarmaten är lätt grillat. Jag älskar smaken av grillat kött, kyckling, grönsaker, ja allt sånt. Speciellt tomat. Till det äter jag gärna kall pastasallad eller potatissallad. Eller bara bröd. Bröd är nog min stora last.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar