torsdag 16 juni 2011

Saker jag knappt visste själv om mig



5 saker ni inte visste om mig
1. Jag har en hatkärlek till att sova. När jag väl gör det är det så skönt. Men jag hatar att förlora tiden.
2. Jag ville vara pojke när jag var liten. Och ibland fortfarande. Som när man ska kissa ute.
3. Det är väldigt svårt för mig att koncentrera mig på en sak och jag blir ofta väldigt rastlös.
4. För tillfället drömmer jag ingenting om någonting.
5. Jag säger alltid till folk att kolla på mig så att jag inte dör om jag ska göra något jag tycker är farligt. Som att åka karusell.



5 saker som hänt den senaste tiden
1. Jag har blivit med pojkvän.
2. Mina höga skor har blivit använda för första gången sedan förra sommaren.
3. Jag har börjat äta tomat!!! Tomater har varit min fiende no. 1. Nu är de awesome. Utveckling.
4. Jag bor själv i en lägenhet 3trappor upp från Tias lägenhet.
5. Energidryck har blivit ett beroende för mig.

5 människor jag inte skulle klara mig utan
1. Mamma
2. Tias
3. Matilda
4. Pappa
5. Max, fast jag vet att jag skulle det. Men jag vill verkligen verkligen inte vara utan honom.

5 minnesvärda kyssar
Jag minns väldigt få kyssar jag fått. Det är ett par nu. Mitt minne av första kyssen med Max minns jag väldigt klart dock. Det var en fest i en lägenhet någonstans i Göteborg. Vi stod och pratade, nästan lite halvkramandes fast ändå inte. Plötsligt bara gjorde han det.
"Oj", sa jag efteråt.
"Förlåt" svarade han.
Jag sa "Nej, inte så, det var bara oväntat". Vi pussades mer den kvällen.
Den kyssen var fin. Hela kvällen var fin. Kvällen innan Sensation.

5 låtar jag kan spela på repeat utan att tröttna
1. Himlen är oskyldigt blå
2. In the Aeroplane over the Sea
3. Mr. Saxobeat -.-
4. We are the vampires
5. Re: Stacks

5 saker jag älskar
1. Hundar
2. Mina underbara vänner och personer runt mig.
3. Kaffe
4. Att flyga
5. Kyssar

5 saker jag tycker luktar illa
1. Den värsta lukten på jorden kan vara kattbajs
2. Skutskärsbruket
3. Spya
4. Lever
5. Hönsbajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar