tisdag 17 maj 2011

Listing




Jag gillar listor. Eller ja, jag läser de aldrig...om jag inte känner personen i fråga. Men jag gillar att svara på frågor, och därför fyller jag i listor jag hittar. Så nu kommer en.



Ditt äldsta hångel: Det måste vara 28åringen. Fast han fyller 29 i år.


Hur många har du varit riktigt kär i?: Det är en svår fråga. Men älskat har jag nog bara gjort en gång på riktigt.


Vad tycker du om kärlek?: Jag tycker det är ett underbart gissel. Bittersweet. Älskar och hatar det samtidigt.


När kramade du någon senast?: Det var i söndags. I söndags kramades jag ganska mycket.


Saknar du någon speciell person?: Är inte alla personer speciella som man saknar? Jag saknar många just nu. Min familj, Matilda och Andreas och lite Max också.


Har du svårt för att bli kär?: Det beror på hur man definierar kär. Nej, men jag gör det svårt för mig genom att inte lita på människor.


När kysste du någon senast?: I måndags morse.


Ångrar du det?: Haha. Nej, verkligen inte. Jag tyckte mycket om det.


Är du singel?: Ja...jag är det. Inget är skrivet i sten.


När fick du senast en komplimang?: I söndags fick jag ganska många.


Vill du gifta dig?: Det vet jag inte. Det känns inte så, men samtidigt vill jag gärna ha festen.


Vill du ha barn?: Nej, jag ser ingen anledning att sprida mina fuckade gener vidare...och dessutom så finns det gott om barn i världen som behöver en familj, så skulle jag skaffa skulle jag adoptera.


HAR DU NÅGONSIN..


Varit medvetslös: Nej, inte riktigt, men nästan. Det beror lite på hur man ser det.


Hånglat med någon riktigt ful: Nej, det har jag inte.


Hånglat med fler än 50 personer: Ja, det har jag absolut gjort.


Hånglat med fler än 2 personer på samma kväll: Ja, det med.


Gjort något riktigt dumt?: Ja, det har jag verkligen gjort men jag säger inte vad.


Gjort något du verkligen ångrar?: Ja, fast jag vill inte gärna erkänna det. Varken för mig eller för andra och det är inte mycket.


Varit nykter på nyår?: Ja, när jag var liten så klart. Men inte de senaste åren.


Åkt ambulans?: Ja, jag ramlade när jag åkte skidor som liten. Det blev en tur i ambulans.


Gjort något olagligt?: Ja, det har jag gjort.


Blivit polisanmäld?: Japp...så dumt.


Fått din mamma att gråta?: Halleluja att jag har. Många gånger. Inget jag är stolt över. Men sant.


Slagit ner någon?: Nej, verkligen inte. Våld löser inga problem. Men jag har slagit någon. En gång.


Skämts över dina föräldrar?: Ja, det gjorde jag nog en del när jag var yngre. Inte längre.


Skämts över dig själv?: Ja, för mitt beteende ibland.


Sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja, det har jag. Och det gjorde jag verkligen.


Tagit droger?: Ehem...Amsterdam. Behöver jag säga mer? Nej, just det. Man gör dumma saker ibland. Men det är verkligen inget jag gör.


Druckit?: Ja, och gör. Lite förmycket ganska ofta. Eller förofta och lite ganska mycket.


Sovit i något klädesplagg?: Dum fråga. Pyjamas is the shit om man sover själv. Annars fryser man ju rumpan av sig.


Hatat något/någon?: Ja och ja. Jag hatade tomat...men det tycker jag om nu. Annars finns det många saker jag hatar med världen och mänskligheten. Och personer som jag hatat finns också.


Varit kär?: Samma fråga igen? Det var inte den bästa listan märker jag.


Varit kär i någon som du inte haft chans att få?: Absolut, när man var yngre var ju det standard.


SENASTE PERSONEN SOM..


Sov i din säng: Jag delar ju säng med Tias och Fia. Så det är ju dem då.


Såg dig gråta: Oj, det var nog hela min umgänges krets. Detta på grund av att Tias försvann en helg. Han kom tillbaks dock. Men gud så rädd jag var.


Fick dig att gråta: Tias ju.


Du delade en cigg med: Jag röker ju inte. Men sist jag provade var det Fias cigg. Så Fia.


Du gick på bio med: Jackie och Marty och jag var på Skrik 4 tillsammans.


Skällde på dig: Det var Fia. Hon är ganska arg på mig.


DE SENASTE 48TIMMARNA HAR DU..


Gråtit?: Nej, icke.


Kramat någon?: Ja, det har jag...tror jag. Jag orkar inte räkna timmar.


Pussat någon?: Ja...och det var fint!


Köpt någonting?: En kaffe och en bulle. Sen kom min OnePiece igår. Fast den har jag inte betalat än. Fakturor..


Sjungit?: Ja, fast kasst. Jag kan ju inte japanska och försöker ändå sjunga med i Naruto intron.


Saknat någon?: Ja, jag saknar många just nu.




Det var den listan det. Inte den roligaste kanske. Men jag fick lite tidsfördriv. Det är behövligt när jag sitter här på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar