torsdag 19 maj 2011

Just cause I'm bored

Det blir en dagens lista också, för att jag är uttråkad.

DAGENS..
Färg: Grå.
Klädsel: Petrolblå chinos, svart stor instoppad långärmad tröja, farfarskeps när jag är ute och kängor.
Frisyr: Lång fläta och snurrad uppsatt lugg.
Accessoar: Mitt fina plingande halsband som är en mörkgrå boll med stjärnor och månar på.
Mat: Indisk currygryta med ris från Truly Indian har jag satt i mig till frukost.
Dryck: Kaffe.
Snacks: En liten näve Nutti Frutti. Så gott.
Känsla: Inspirerad.
Humör: Berg och dalbana mellan glad och lite sorgsen. Så där så det är tungt i bröstet och man vill släppa en tår eller två.
Att göra: Jobba.
Musik: Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå och Dom Dummaste - Bränner ner ett hus
TV: Parlamentet.
Internet: Dayviews och memebase.
Telefonsamtal: Det ringer med jämna mellanrum för jag sitter i en växel.
Inspiration: Någon tjej på dayviews som gjorde cosplay-dräkter. Hon fick mig att vilja måla.
Drömmer om: En stor öl i gräset en solig sommardag med alla jag tycker om.
Längtar till: Jag ska göra min chestpiece tatuering i juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar