tisdag 30 september 2008

Månadens hissningar och dissningar

För att Einstein är ett geni!
Hiss
Genius
För någon vecka sedan eller så uppdaterade jag Itunes på min dator till Itunes 8 och tada. Där fanns det. Som en skänk från ovan. Genius. Man väljer en superlåt och så trycker man på Genius-tecknet (som är en atom eller nåt) och så gör programmet en lista som är baserad på den låten. Ungefär så. Och det funkar så otroligt bra. Genius är freakin' wonderful och därför är den med på min hiss-lista.
Hawthorne Heights
Jag har aldrig lyssnat på sådan musik förut och jag misstänker att det inte kommer att sträcka sig utanför detta band, men jag är total fast. Nya skivan Fragile Future är så himla bra. Lyssna på låterna Rescue Me (som ni säkert kommer att ha hört förr) och Sugar in the Engine. :D Även de äldre skivorna är bra. If Only You Were Lonely-skivan är också super. Speciellt Decembers känns rätt just nu. Hiss, hiss, hiss!

Diss
Utgifter
Självklart suger det med utgifter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar