måndag 4 augusti 2008

Moving?

När folk flyttar så ska man ju hjälpa till. Det förstår jag och jag hjälper dessutom till utan att klaga allt förmycket. Hur någon kan komma på idéen att starta en flyttfirma däremot. Det är beyond me. I ett jobb söker man väl något som är utvecklande och tillfredställande. Något man tycker är kul och som dessutom ger en säkerhet i form av ekonomi. Men att VÄLJA att flytta, jag förstår helt enkelt inte. Jag tycker inte att det är en dum idé egentligen. Men jag skulle aldrig välja det. Fast det kan ju ha att göra med att jag är 3cm lång och mina muskler är ytterst outvecklade, om vi säger så. Det är tungt och kånkigt och smärtsamt!
Mamma har kommit in i sin lägenhet iallafall och allt är bra. Mina axlar har lagt ner. Mina armar gör ont att lyfta och min rygg är krum. Annars är allt bra. Nu måste jag fixa lite inför Dexter som börjar om en kvart. Yey, Dexter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar