torsdag 15 maj 2008

Yadiya..

Om det brann hemma hos mig och jag bara kunde rädda en materiell sak så vore det...min dator

Känd person jag skulle vilja fastna med i en hiss i några timmar...Harry Potter

Inget gör mig så förbannat som...såna som gör illa barn och djur

Jag samlar på...böcker

Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag...fixa en större hårddisk på datorn, köpa snygga kläder och lite smink, köpa böcker och åka utomlands. Jag skulle dessutom ha en lägenhet i Paris och en sommarstuga på en ö i Stockholmsskärgård.

Om tre år så vill jag att mitt liv innehåller mera...Paris

Och mindre...inget

Jag tycker de här fem sakerna är ruggigt snygga...high heels, amerikanska bilar, gamla vespor, min pojkvän, fina händer

Det viktigaste jag lärt mig hittills är...att jag klarar mig

Sommarplanerna ser ut som följer...plugga, partaja och njuta av värmen

Om alla webbsidor i världen försvann utom tre stycken, så skulle jag välja att få behålla...niotillfem-bloggen, deviantart och rowlingfanclub


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar