fredag 23 maj 2008

Så mycket att göra på så lite tid

I have only myself to blame, but still. So much to do in so little time. Idag så måste jag plugga stenhårt för att få klar min rapport. Imorgon ska den in på BB. Jag måste ta hem en massa andra rapporter och läsa dem och gå djupare in på en av dem till på tisdag då vi har ventileringen. Sen är det bara 3 dagar tills vi börjar flytta och gissa om vi har mycket kvar att packa och dona med. Dessutom så ska min portfölj vara klar till den 4 juni. Med andra ord så blir det en rätt hektisk tid nu ett tag framöver.
Jag kommer troligen ignorera bloggen totalt tills jag har lämnat in min portfölj och vi är flyttade och klara. Sen är jag tillbaka med nya tag!
Nu ska jag ta en kopp kaffe och jag önskar innerligt att det helt plötsligt dök upp en croissant till den, så som det är på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar