fredag 2 maj 2008

I'm ill, you know it. NOT.

Jag har inte skrivit ordentligt på nästan en vecka. Men veckan har mer eller mindre varit späckad. I söndags åkte vi till Åland. I måndags var jag ledsen på grund av Harry Potter. Gabriel och jag var dessutom och hjälpte Alexandra fixa nät på balkongen som en överaskning till Alekks. I tisdags blev jag sjuk (och är fortfarande mer eller mindre). Dock stoppade inte det min framfart på sista april. Efter ett möte på praktikplatsen och lite mer ingående planering av lektionen jag och min studiekamrat ska hålla på måndag så sprang jag och Gabriel ner på stan och fixade Matildas försenade födelsedagspresent. Jag passade även på att skaffa Aspirin och nässpray för att överleva natten. Sista april firades i slottsbacken i Uppsala. Vi var där några timmar och tog halv 8 bussen hem på kvällen. Väl hemma hos Matilda och Andreas blev det världens godaste mat. Till förrätt blev det en lätt marinerad grillad pilgrimsmussla som åts stående vid grillen. Sen blev det potatisgrattäng och kött to die for. Tiramisu till efterrätt och jag som var sjuk var rätt sliten och det blev säng vid halv 2 redan. Pinsamt men sant. Kvällen blev grymt lyckad iallafall. Trots den tidiga kvällen. 
Behöver jag ens gå igenom vad som hände i torsdags? Skulle inte tro det. Typ seeen frukost, bakfylleglass och super mario 3. Sen kollade vi på en dålig film och drog hem. 
Idag har jag varit ute i stallet och skurat rent Norpans box. Hon har åkt hem till min mor igen. 
Såå...mycket har hänt och inte mycket av det har hänt vid datorn. Haha. 
Nu ska jag snart äta pistage-glass och kolla på Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. :D Vilken skön kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar