fredag 30 maj 2008

En liten lista, dagen till ära!

* När gick du upp idag? 9.48
* Diamanter eller pärlor? pärlor
* Senaste filmen du såg på bio? Harry Potter och fenixorden
* Favorit TV - program? Dexter
* Vad åt du till frukost? En skål med vaniljyoghurt, banan och päron + en kopp te och en kopp kaffe.
* Vad är ditt andranamn? Katarina
* Din favoritmat? Älskar kinakäk!
* Vilken mat gillar du inte? Blä för leverbiff!
* Vilken är din favorit - CD för tillfället? Jonathan Rhysman - Surrender to Jonathan
* Vilken bil kör du? Har ingen bil, men det händer att jag kör Opel.
* Vilken är din favoritmacka? Subway's mackor rocks!
* Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? *pass*
* Vilka är dina favoritkläder? Mina nya chinos och en tee. Simple is the shit!
* Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Usa.
* Favoritklädmärke? Ingen aning.
* Var vill du dra dig tillbaka? Ett stenhus i en liten engelskby med otroliga utsikter över hedar.
* Favorit tid på dagen? 19-22
* Var är du född? Uppsala.
* Vilken är din favoritsport att se på? Ridsport och snooker.
* Coca Cola eller Pepsi? Cola light utan koffein är godast!
* Fotboll eller ishockey? Fotboll, men bara under landskamper.
* Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Jag är nog mer nattuggla än morgonmänniska men vill både ha och äta den kakan.
* Pedikyr eller manikyr? Manikyr.
* Några spännande nyheter att berätta för oss? Vi flytter idag och imorgon.
* Vad ville du bli när du var liten? Arkeolog, lärare och sjökapten.
* Bästa barndomsminnet? Har så många fina, som jag inte har större lust att dela med mig av här.
* Varit i Afrika? Zimbabwe, 2 gånger. Min morfar jobbade där så han och mormor bodde där under några år. Jag fyllde 7 sista gången jag var där, men har väldigt många minnen.
* Nånsin rullat in någon i toapapper? Japp! Gabriel skulle prompt vara mumie på en maskerad.
* Varit med om en bilolycka? Nej.
* Favoritdag i veckan? Friday I'm in Love.
* Favoritblommor? Nejlikor.
* Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kina, lätt!
* Äger du en cykel? Nej. Den blev stulen i höstas.
* Vem fick du senaste mailet från? Facebook.
* Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Rädd för kreditkort!
* Läggdags? När jag känner mig tillräckligt trött, eller lässugen.
* Senaste personen du delade en middag med? Gabriel.
* Vad sysslar du med just nu? Den här listan, pratar med Alexandra på msn och dricker kaffe.
* Favoritfärg? Den där blå som är på himlen när solen håller på att gå ner.
* Hur många tatueringar? Noll, men det planeras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar