lördag 19 april 2008

Dagens lista

Dagens klädsel: Ska bli jeans och tröja. Nu sitter jag i mjukisar. Har inte börjat dagen riktigt än. 
Dagens frisyr: Uppsatt i en trasslig knut. 
Dagens smink: Lite brun mascara för att framhäva ögonen. Kanske rouge. 
Dagens agenda: Jag ska ut till stallet, mocka och ge lunch till hästarna. Sen hoppas jag på att åka en sväng till en håla i bushen för att hälsa på en vän.
Dagens låt: Just nu känns det som lite Edith Piaf. 
Dagens saknad: Mjölk i kaffet. :O Mjölken var slut och jag är för lat för att knatta iväg till Ica.
Dagens bästa: Gabriel är söt när han sover. :)
Dagens skönaste: Dylan är alltid mjukast och mysigast. 
Dagens bästa: Att diskmaskinen är urplockad.  
Dagens svåra: Bilen har fått punktering. 
Dagens fråga: Hur byter man däck i praktiken? 
Dagens sämsta: Åter igen att bilen har punka. 
Dagens töntar: Killarna i two and a half men. :P
Dagens humör: Mitt emellan. Varken på topp eller på botten. Uttråkad men med hopp om bättring.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar