lördag 8 mars 2008

Saturday Inn

Idag har varit en riktigt lång och tråkig dag. Jag har inte gjort något vettigt alls. Det vettigaste är väl promenader med Dylan. Annars har jag suttit här och ugglat framför datorn. Har försökt få ihop en header till bloggen då jag helt plötsligt bestämde mig för att jag inte var nöjd med den förra. Och ni ser ju resultatet. Väldigt cleant...men också ganska tråkigt. Älskar färgen dock! :)
Annars har jag kollat på en dålig film med Jessica Simpsson och ätit förmycket godis så att jag nu har lite smått ont i magen. Gabriel är ute och gör stan med Jeff och jag fick inte följa med. :( Ganska skönt ändå. Känner inte för att vara ute och härja idag. Är så väldigt trött. Har fortfarande inte kommit i kapp med sömnen än, trots att jag sov jättelänge idag. 
Nu ska jag fortsätta mitt kring surfande på internet, sen ska jag gå och lägga mig och läsa 1984. Den är jättebra så här långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar